Notícies

Portada > Actualitat > Noticies > L'atenció al client i les estratègies de captació i fidelització - Cap a la felicitat del client

L'atenció al client i les estratègies de captació i fidelització - Cap a la felicitat del client

24/05/2019

Ahir, dijous 23 de maig de 2019, l'Associació Catalana de Gestors Esportius Professionals amb el suport del COPLEFC va organitzar un nou esmorzar de gestió esportiva en el qual es va parlar de "L'atenció al client i les estratègies de captació i fidelització"

El ponent convidat en aquesta ocasió va ser, Gerard Monguió Figuerola, gerent de l'empresa de gestió d'equipaments esportius GrupServiesport, responsable dels centres esportius Royal.

 

Aquest emprenedor nascut a Tarragona, ens va aportar cinc claus per fidelitzar els clients.

  • Cal tenir clar quin és el perfil del nostre client. Per a això hem de decidir quin és el nostre posicionament en el mercat, quines són les característiques de l'entorn i de la competència.
  • Hem d'escoltar els clients i saber quins serveis volen, concentrant-nos en les seves necessitats.
  • És fonamental saber qui oferirà aquests serveis als clients. Hem d'envoltar-nos de bons professionals, formats i ben remunerats, que estiguin compromesos amb el nostre projecte.
  • Cal una vocació de servei, com a qualitat sincera de servir als nostres clients. Hem de cuidar als nostres usuaris, ser amables, comprensius, tenir paciència i dedicar-li's el temps necessari. Cal estar orientats a oferir el millor als nostres clients, amb productes o serveis que facin millorar la seva qualitat de vida.
  • Cal potenciar el sentiment de vinculació al projecte. Aquest vincle ens predisposa a tenir una conducta proactiva. El sentiment de pertinença és el gran repte a aconseguir dels nostres clients i treballadors.

 

Aquests 5 eixos de treball aconseguiran la felicitat dels nostres clients i d'aquesta manera millorar les ràtios de captació i fidelització.

 

Els assistents van confirmar la importància de la planificació estratègica i la necessitat de comptar amb les eines necessàries per millorar l'atenció i fidelització dels usuaris. A les nostres empreses, en els nostres centres esportius, hauríem de comptar amb un pla de comunicació, que es complementi amb un pla de captació i fidelització de clients.

Arxivat a: General, Socis

Patrocinadors de l'ACGEP